U premiéry vozu s jednoznačně českým názvem Slavia dne 18. listopadu 2021 v Bombaji nechyběl český velvyslanec Milan Hovorka. Uvedení Škoda Slavia na indickém trhu znamená další významný milník pro společnost Škoda Auto, která se v Indii stala vlajkovou lodí koncernu Volkswagen.
Světová premiéra vozu Škoda Slavia znamenala významný moment automobilového roku v Indii. O události referovala většina indických médií, ale také některá média v ČR. Česká automobilka, která v Indii prodává modely Rapid, Octavia, Superb, Kodiaq FL (uvedeni na trh je v plánu v lednu 2022) a Kushaq, s novým modelem posiluje svoji přítomnost na indickém trhu.
Slavia, která bude rozměrově jedním z největších modelů ve svém segmentu, se poměří s vozy konkurenčních automobilek, jako jsou Honda, Hyundai, Maruti Suzuki, Toyota. Model Slavia – stejně jako Kushaq – splňuje vysoké nároky na úroveň bezpečnosti, a je pro Indy atraktivní také svojí cenou. Ta činí nyní u Kushaqu (prosinec 2021) 1 079 000 až 1 799 999 indických rupií podle výbavy, tj. 324 000 až 540 000 Kč.
Výroba vozu Škoda Slavia je stejně jako v případě vozu Škoda Kushaq téměř ze 100 % lokalizována v Indii. Škoda Auto upevnila svoji pozici na indickém trhu mimo jiné také tím, že náhradní díly v indických autoservisech Škoda Auto pro tyto dva modely budou výrazně levnější, a jejich dostupnost vyšší, než je tomu u náhradních dílů modelů dovážených ke kompletaci z ČR.
Škoda Slavia je po Kushaqu druhým modelem, který je výsledkem nové korporátní strategie „India 2.0“ z roku 2018, v rámci které indická dcera české automobilky, Škoda Auto Volkswagen India Private Ltd, převzala zodpovědnost za indický trh v rámci koncernu Volkswagen, a stala se tak „vlajkovou lodí“ skupiny na náročném indickém trhu. V rámci své ofenzivy investuje Škoda Auto v Indii více než miliardu EUR do expanze místních produkčních, vývojových a marketingových kapacit.