Společnost nedávno během tiskové konference v německém Kolíně nad Rýnem oznámila svojí strategii 2025, která se zaměřuje na e-commerce, digitalizaci a udržitelnost.
Když CEO společnosti DHL Express John Pearson hovořil s novináři, zdůraznil význam tureckého trhu pro společnost a řekl, že Turecko je pro DHL Express určitě jedním z nejdůležitějších trhů. Společnost nedávno zahájila výstavbu plně automatizovaného provozního centra na Novém letišti v Istanbulu s investicí 135 mil. EUR (149,7 mil. USD). Centrum, které má rozlohu 42 000 metrů čtverečních, má být uvedeno do provozu v roce 2020. Společnost také provozuje druhé operační středisko na letišti Sabiha Gökçen, které se nachází na asijské straně Istanbulu.
Turecko, kde DHL působí 38 let, se řadí mezi pět nejlepších z hlediska objemu tržeb a ziskovosti mezi 42 zeměmi v evropském regionu. DHL Express má údajně tržní podíl v tureckém logistickém sektoru 53 % a působí na 50 místech v zemi, kde zaměstnává téměř 1 000 zaměstnanců.
„Malé a střední podniky (MSP) jsou páteří turecké ekonomiky a elektronický obchod roste velmi zajímavým tempem,“ poznamenal Pearson. Dále uvedl, že DHL Express má v Turecku významné zákazníky a dodavatele. „Chceme je podporovat tak, aby mohli více profitovat z globálního obchodu,“ řekl.
Blíže: www.dailysabah.com
Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade v Istanbulu.