Technologické inovace v mexickém bankovnictví

Mexická banka Banorte díky technologickým inovacím zvýšila kvalitu nabízených služeb. Nyní lze rozpoznat obličej klienta a také využívat digitální karty a chatboty.

Nové technologie a modernizace v bankovním sektoru umožňuje přístup širší společnosti k finančním službám a produktům, které byly dříve těžko dostupné. Dnes, díky technologii, má přístup mimo jiné ke spořicímu či investičnímu účtu a dalším funkcím výrazně větší část populace. Generální ředitel komerční banky Banorte, Carlos Martínez, dodává, že se nejedná pouze o inovační pokrok, ale také o propojení samotné technologie s potřebami občanů. Cílem je totiž vyslechnout klienty, adaptovat služby jejich potřebám a navázat tak i osobnější vztah. 

Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade Mexico City
Zdroj: El Financiero

 

• Teritorium: Amerika | Mexiko | Zahraničí
• Témata: Zahraniční obchod

Doporučujeme