Hanutsaha je přesvědčen, že pokud si značka získá uznání v Japonsku, rozšíření do dalších zemí by nemělo být tak náročné. V současné době však export tvoří pouze 5 % celkového prodeje společnosti Srichand.
Společnost také podporuje herec Supassra Kao Thanachat. Propaguje značku Sasi a zaměřuje se na spotřebitele ve věku 15 až 30 let. Rawit zdůraznil důležitost kreativity a odlišení se na konkurenčním thajském trhu s krásou. Ten dosahuje hodnoty přes 170 miliard bahtů a každoročně roste o 5 až 6 %.
ExportMag.cz: Jihoameričané jsou posedlí krásou. Investují do ní navzdory krizi
„Tato impozantní velikost trhu je doprovázena silnou konkurencí, protože noví hráči neustále dávají vědět o své existenci. Věříme však, že naše značka bude přitažlivější, pokud vyvineme naše produkty s kreativitou a odlišením od konkurentů,“ říká Rawit Hanutsaha.
Srichand zvažuje novou značku v oblasti zdraví a wellness, která bude respektovat globální trendy a zaměří se na stárnoucí thajské obyvatelstvo. Firma očekává, že letošní tržby dosáhnou jedné miliardy bahtů, loni to bylo 730 milionům bahtů, přičemž značka Srichand bude přispívat 70 % a Sasi zbylých 30 %.
Výrobce a distribuční společnost produktů v oblasti krásy a kosmetiky Karmart se spojila v strategickém partnerství s japonskou firmou Marubeni a společností Quadriga Private Equity.
Spolupráce má za cíl do tří let zvýšit tržby na 4 miliardy bahtů. „S existujícími schopnostmi a znalostmi našich nových obchodních partnerů vidíme větší příležitosti pro rozšíření našeho podnikání prostřednictvím fúzí a akvizic, spolupráce s vlastníky značek nebo poskytování služeb výroby originálního vybavení,“ uvedl Wongwiwat Theekhakhirikul, zástupce generálního ředitele Karmarts.
Wongwiwat dále uvedl, že firma si klade za cíl zvýšit podíl zahraničních prodejů na 15 %, z aktuálních 11 %, a exportovat své produkty do 19 zemí, převážně v regionu jihovýchodní Asie.