Tato průlomová akce se stala nejen centrem inovací a vzdělávání v oboru, ale také platformou pro propojení značek, odborníků a nadšenců, kteří společně utvářejí budoucnost pohostinství. Mezi vystavovateli byli distributoři barového vybavení, nápojového skla a samozřejmě producenti alkoholu.
Veletrh organizovaly společnosti Gulf Events a Dubai World Trade Centre ve spolupráci s Informa International. Jejich cílem bylo vytvořit prostor, kde je možno sdílet zkušenosti, prezentovat nové produkty, diskutovat o trendech a podporovat růst barového sektoru v regionu.
ExportMag.cz: Výrobce tradiční slivovice ze Zlínska oslavil 100 let a začíná prodávat i do zahraničí
The Gulf Bar Show byl koncipován jako událost propojující kulturu, řemeslo a komunitu – a přesně to se podařilo naplnit. Hlavním partnerem ale byl distributor alkoholu MMI, což je jeden ze dvou duopolních firem ovládající dubajský trh. Přes nikoho jiného se do Dubaje bohužel nedá dostat. Veletrh tak tvořil pouze jeden distributor a jeho partneři.
Na akci se představilo více než 200 vystavovatelů, kteří nabídli účastníkům přes 50 ochutnávkových sezení a více než 30 odborných seminářů a workshopů. Mezi hlavními značkami, které zaujaly návštěvníky svým stánkem či aktivní účastí, byly například Diageo, Campari, Don Julio, Johnnie Walker, Perrier, Thomas Henry nebo Red Bull. Tyto globální společnosti ukázaly nejen své nejnovější produkty, ale také přinesly hlubší vhled do trendů a inovací v nápojovém průmyslu.
The Gulf Bar Show 2025 přilákal široké spektrum návštěvníků – od barmanů, majitelů podniků, investorů až po distributory a milovníky kvalitních drinků. I když šlo o první edici a jednoho distributora, kvalita i návštěvnost dokázala, že takový veletrh má v Emirátech místo. Z pohledu organizátorů mohlo jít také o test, jaké budou reakce okolí.