Pořadatelem byla japonská asociace kraftových pivovarů, jež akci plánovala po tři roky, a to u příležitosti výročí 35 let od uvaření prvního řemeslného piva v Japonsku. Díky podpoře Ministerstva zemědělství se Česká republika na akci prezentovala jako jediná země vlastním národním stánkem.
Dále se zde představilo dalších 36 zahraničních společností zaměřených na pivní technologie a suroviny, a také 201 řemeslných pivovarů, což představuje téměř jednu čtvrtinu japonského trhu. Díky této koncentraci se událost stala vhodnou platformou pro české společnosti pro oslovení velkého množství cenných kontaktů.
ExportMag.cz: Výrobce tradiční slivovice ze Zlínska oslavil 100 let a začíná prodávat i do zahraničí
Akce vhodně kombinovala formu výstavy přístupné pouze profesionálům, odborné konference a eventu pro širokou veřejnost. Na českém stánku byl prezentován český chmel, pivovarnické technologie, do Japonska vyvážená česká piva i ta, která na místním trhu doposud nejsou k dostání, ale i pivní sklo nebo znojemské okurky, coby vhodná pochutina k pivu. Ve spolupráci s agenturou Czech Turismus byla propagována rovněž česká pivní kultura, plzeňský ležák či do seznamu UNESCO zapsaná krajina Žatecka.
V rámci odborné konference zazněla přednáška od českých odborníků na téma nových odrůd českého chmele. V dalších konferenčních příspěvcích, jichž bylo dohromady 40, byl prezentován také český slad či technologické postupy vaření ležáků plzeňského typu.