Výroba limonád pro psy je jedinečná nejenom v Srbsku, ale podle majitelů značky King’s Choice i ve světě.
Ředitel prodeje značky Nikola Gaković uvedl, že na základě analýzy rychle se rozvíjejícího trhu pet foodu zjistili, že na trhu není žádný obdobný produkt. Proto vytvořili recepturu prvních tří limonád s příchutí maliny, ananasu a borůvky a na základě zájmu ověřeného na italském veletrhu Zoomarkt v Bologni zahájili počátkem července průmyslovou výrobu.
Kromě Srbska je o limonády zájem i v USA, Číně, Rusku a dalších zemích. Předpoklad je, že se psí limonáda bude prodávat především v pet friendly hotelech, specializovaných prodejnách pro domácí mazlíčky, v maloobchodní síti, psích salónech a veterinárních ambulancích.
ExportMag.cz: Exportní aliance? Staví vzorové chytré město, šíří slávu českého piva
Trh s potravinami pro domácí mazlíčky má trvalý růst a v samotném Srbsku je několik společností, které vyrábějí pestrý sortiment. Významné postavení na světovém trhu pet foodu má i Česká republika, která v loňském roce vyvezla do Srbska výživu pro psy a kočky a ostatní přípravky používané k výživě zvířat za 87,2 mil. Kč. Naopak ze Srbska se do ČR loni dovezla výživa pro psy a kočky v hodnotě 106,7 mil. Kč.