Česko se v roce 2019 představí v New Jersey i v Paříži

19. 8. 2019 | Zdroj: BusinessInfo.cz

Tuzemští vývozci v roce 2019 s podporou státu vyjeli nebo ještě vyjedou na celkem 15 významných veletrhů zaměřených na obor HORECA. Mezi těmi jsou i výstavy v Asii nebo ve Spojených státech.

České firmy dodávají své zboží a služby do segmentu HORECA napříč všemi dílčími obory. Vstupovat na nové trhy jim pomáhá také agentura CzechTrade prostřednictvím sítě více než 50 kanceláří po celém světě. Široká nabídka služeb je určena jak firmám bez exportních zkušeností, tak i těm, které se mezinárodnímu obchodu věnují již delší dobu.

Zahraniční kanceláře ve svých službách vycházejí vstříc individuálním potřebám každé firmy a služby „šijí na míru“ konkrétnímu klientovi. K nejžádanějším patří průzkum trhu, vyhledání a ověření obchodních kontaktů, ověření zájmu o spolupráci, prověření bonity zahraniční firmy a organizace obchodního jednání. Zorganizovat lze též individuální prezentace v zahraničí či incomingové mise.

Pro české firmy, které spadají do segmentu HORECA, letos připravila agentura CzechTrade pomoc v podobě podpory účasti na 15 veletrzích zaměřených na tento obor.

K lákavým a velmi úspěšným patří třeba Hotelex v Číně nebo rakouský Alles für den Gast Herbst. Následují tipy na některé nejzajímavější akce v nadcházejících měsících. Takříkajíc Rolls-Royce mezi designovými veletrhy je Maison & Objet v Paříži. Jde o přehlídku toho nejlepšího v oblasti interiérového designu a vybavení pro domácnost. Událost je tak dobrou příležitostí pro výrobce dekorací, hraček, módy, módních doplňků včetně bižuterie a šperků.

Díky zařazení akce do projektu Design pro konkurenceschopnost mívá na ni solidní zastoupení Česká republika. V současnosti právě vrcholí přípravy účasti deseti českých firem a designérů na podzimní edici veletrhu, která se bude konat od 6. do 10. září.

CzechTrade připravuje také společnou českou účast na veletrhu KosherFest, který se bude konat v americkém New Jersey 12. a 13. listopadu 2019. Jde o nejvýznamnější akci v USA v oboru potravin a nápojů s kosher certifikací. Spojené státy jsou spolu s Izraelem největším trhem pro tyto potraviny. V USA se zájem o ně koncentruje zejména do regionu, kde se veletrh pořádá, tedy do New Jersey a New Yorku.

Účast na největším světovém veletrhu spotřebního zboží a designu Ambiente ve Frankfurtu nad Mohanem v Německu podporuje CzechTrade každoročně v rámci projektu NOVUMM. Firma, která splní podmínky projektu, může získat podporu ve formě přímého nákupu plochy, registrace, technických přívodů až do výše 80 tisíc korun. Letošního ročníku se v únoru 2019 účastnilo 16 českých firem. Připravuje se ale už účast na další ročník, který se bude konat od 7. do 11. února 2020. Akvizice již probíhá a zájem firem je velký.

Další ročník největšího oborového veletrhu Hotelex se bude konat v čínské Šanghaji od 29. března do 1. dubna 2020. Akce se na ploše 220 tisíc metrů čtverečních účastní 2500 vystavovatelů a navštěvuje ji pravidelně více než 140 tisíc profesionálů z řad nákupčích hotelových řetězců, barů, restaurací, obchodních agentů, distributorů, návrhářů, developerů a dalších. Během celého veletrhu budou moci české firmy využít profesionální asistence pracovníků šanghajské kanceláře CzechTrade.

Převzato z časopisu Export a podnikání, přílohy týdeníku Euro a měsíčníku Profit, vycházející ve spolupráci s agenturou CzechTrade a Ministerstva průmyslu a obchodu ČR.
Rubrika časopisu na euro.cz

Tisknout Vaše hodnocení:

Související články

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek