National Geographic Food Festival představil české speciality

12. 8. 2019 | Zdroj: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism (ČCCR)

Zahraniční zastoupení CzechTourism Velká Británie a Irsko prezentovalo Českou republiku jako ideální gastronomickou destinaci na food festivalu prestižního cestovatelského časopisu National Geographic – The Traveller v londýnském výstavišti Business Design Center.

Food festivalu, jehož první ročník se konal třetí červencový víkend, se po oba dva dny účastnilo téměř 6 000 návštěvníků. Na programu byly ochutnávky, kuchařské show, vinné degustace a panelové diskuze na téma nových trendů v gastronomii. Přeplněná hlavní stage festivalu hostila kuchařská vystoupení gastronomických ikon, mezi které patří Raymond Blanc nebo Andi Oliver.

Česká republika se jako jeden z 45 vystavovatelů představila například vedle Maďarska, Řecka, Izraele, Thajska a Malty. Na českém stánku se podávaly ochutnávky regionálních specialit a hlavním programem byly degustace českého piva Budweiser Budvar, s jehož britským zastoupením CzechTourism v Londýně dlouhodobě spolupracuje.

Cílová skupina food festivalu, bonitní a zkušení cestovatelé – čtenáři časopisu National Geographic The Traveller, potvrdila předpoklad agentury CzechTourism a nejvíce se zajímala o regionální pivovary, ale také o tipy, kam za dobrou gastronomií mimo Prahu, o místa s dobrou kávou, se skvělým vínem a regionálními specialitami.

Zahraniční zastoupení v Londýně pokračuje v propagaci českých a moravských regionů pomocí české kuchyně, další aktivitou je podzimní pivní press trip, který připravuje ve spolupráci s londýnským zastoupením CzechTrade, britskými distributory piva a českými minipivovary.

Tisknout Vaše hodnocení:

Související články

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek