Exportní příležitost

Dodávka zdravotnického vybavení pro nemocnici v Beit Jala – vázaný peněžní dar

Dodávka zdravotnického vybavení pro nemocnici provozovanou Bethlehem Arab Society for Rehabilitation v Beit Jala – vázaný peněžní dar

Země zadání
Palestina Palestina
Typ příležitosti
Zahraniční projekty a tendry
Platnost nabídky do
06.05.2024
Referenční číslo
TE202400164
Oblasti podnikání
Další příležitosti v kategoriích

Popis

Styčný úřad ČR v Ramalláhu informuje potenciální české dodavatele o projektu vázaného peněžního daru v Palestině, který se realizuje v rámci implementace Rekonstrukčního programu České republiky v regionu Blízkého východu v období 2022-2024. Realizace projektu spočívá v dodávce zdravotnického vybavení.

Příjemcem tohoto daru je rehabilitační nemocnice v Beit Jala (Betlém) provozovaná Bethlehem Arab Society for Rehabilitation, která poptává následující vybavení:
• operační stůl – 2 ks
• operační svítidla – 3 ks
• nemocniční lůžko – 4 ks
• nízkoteplotní (chemický) sterilizátor – 1 ks
• chirurgické křeslo – 4 ks
• transportní lůžko – 2ks

Projekt je financován z prostředků, jež jsou alokovány pro Rekonstrukční program České republiky v regionu Blízkého východu v období 2022-2024, a to do maximální výše 5 898 775 Kč.
Časový harmonogram pro realizaci projektu je následující:
• zaslání nabídky: květen 2024 (do 20 dnů od zveřejnění poptávky)
• zahájení projektu: květen až červen 2024
• ukončení projektu: nejpozději do 31. října 2024

Analýza příležitostí a rizik z hlediska cílového teritoria:
Jedná se o příležitost pro české firmy, které mají zastoupení na místním trhu nebo zvažují získání místního partnera. Hlavní riziko při realizaci projektu spočívá ve zdržení a s ním spojených zvýšených nákladech v souvislosti s celními procedurami při dovozu do Izraele a v potenciálních komplikacích při následném převozu na Palestinská území, v čemž může místní zastoupení výrazně napomoci, stejně tak při instalaci, zaškolení a následném servisu. Realizace projektu je příležitostí pro představení českých výrobků a potenciální zisk dalších komerčních zakázek mimo rámec české rozvojové pomoci.

Metoda měření úspěšnosti realizace projektu:
Vybavení musí být dodáno na místo určení, zapojeno a proběhne zaškolení obsluhujícího personálu. Projekt předpokládá zabezpečení následného záručního a pozáručního servisu. SÚ Ramalláh zajistí monitoring projektu, při němž ověří, že vybavení bylo řádně instalováno.
Lhůta pro podávání nabídek je 20 kalendářních dní od zveřejnění poptávky na webových stránkách BusinessInfo.

Zájemce je povinen k nabídce přiložit
1. originál podepsaného prohlášení (viz příloha),
2. identifikační formulář a rozpočet projektu (viz příloha),
Nabídku s požadovanými přílohami zájemce pošle datovou schránkou nebo v listinné podobě na adresu MZV ČR – Odbor rozvojové spolupráce a humanitární pomoci (ORS), Loretánské náměstí 5, 118 00 Praha 1, ID datové schránky: e4xaaxh a současně elektronicky na Styčný úřad ČR v Ramalláhu, anna_moravkova@mzv.gov.cz.

Zasláním nabídky zájemce dává souhlas s předáním svých kontaktních údajů zahraničnímu příjemci daru v rozsahu název společnosti, její sídlo, IČ, kontaktní údaje (telefon, e-mail) a osoby oprávněné jednat jménem společnosti.

MZV ČR upozorňuje, že o využití nabídky rozhoduje příjemce, a dále že realizace projektu může podléhat omezujícím opatřením či mezinárodním sankcím EU a OSN.

Případné dotazy směrujte na email: anna_moravkova@mzv.gov.cz

Děkujeme za spolupráci.

Přílohy:

Kontaktní informace

Ing. Bulková Petra
vedoucí oddělení Exportních příležitostí
Mob +420 224 907 574 / Tel +420 224 907 574 / petra.bulkova@czechtrade.cz

Doporučujeme