Jak správně řešit spotřebitelské spory a reklamace
Hospodářská komora ČR Florentinum, recepce A, Na Florenci 2116/15, Praha 1

Česká republika

Seminář
06. 10. 2020
Dne 6. října 2020 od 09:00 do 12:30 proběhne v Praze seminář, na kterém se naučíte, jak správně a rychle řešit spotřebitelské spory, jak na férovou reklamaci, nebo jak se vyhnout nekalým obchodním praktikám.
Určení:
Seminář je ideální pro:
- majitele firem
- obchodníky
- e-shopisty
- každého, kdo prodává nebo kupuje zboží/služby
Obsah:
Co se na semináři dozvím?
- Do kdy může od smlouvy odstoupit obchodník a do kdy zákazník
- Reklamace vždy a za každou cenu? Ne!
- Způsoby jak uplatnit záruku
- Jak se vyhnout nekalým obchodním praktikám
- Řešte spotřebitelské spory jednoduše
Informace:
- Akce je zdarma.
- Přihláška na seminář
- Další informace
Kontaktní informace