BusinessInfo.cz oslavuje dvacetiny i novým designem

Portál nabízí služby podnikatelské veřejnosti již od roku 2001. Při příležitosti svého letošního 20. výročí připravil modernizaci grafiky i obsahu, který na adrese BusinessInfo.cz podnikatelé najdou.

Když byla v 9. září 2001 zaregistrována internetová doména www.businessinfo.cz, začala se nenápadně naplňovat vize informačního webu, který bude ucelenou online službou pro celou českou podnikatelskou veřejnost. Po nesmělých začátcích nakonec úspěch portálu překonal očekávání. Dnes je pro mnoho podnikatelů pravidelným a nepostradatelným zdrojem informací. Průměrná návštěvnost je v normálních dobách přes 300 tisíc uživatelů měsíčně. Užitečnost portálu se ale dvojnásob ukázala během pandemie, kdy mnoho podnikatelů hledá ucelené informace o státní podpoře a návštěvnost webu se zvedá skokově ještě o další desítky procent.

Odpovědi na nejčastější dotazy podnikatelů ohledně podpůrných programů a opatření proti šíření koronaviru

BusinessInfo.cz je přitom jediným portálem o podnikání a exportu, kde uživatel získává aktuální informace z první ruky ověřené konkrétními úřady a organizacemi státní správy v Česku a zahraničí. Zřizovatelem webu jsou Ministerstvo průmyslu a obchodu a agentura CzechTrade. Jde také o jediný portál, který nabízí tento druh informací zcela bez reklam.

Narozeniny s novým logem, designem i obsahem

Portál jde s dobou a neustále je vylepšován. Rozšířil se tak oproti dřívější textové podobě také o pravidelný přísun videí tvořených přímo týmem BusinessInfa na konkrétní podnikatelská témata. Web také nyní obsahuje interaktivní služby, jako je třeba kalkulačka kurzových rizik E-start.

Kalkulačka kurzových rizik E-start

V letošním roce dostává portál moderní kabát i co do vzhledu. Přichází redesign loga, claimu a celkového layoutu. Značka je budována tak, aby odrážela národní identitu a profil webu. Nové výrazné logo v barvách trikolory tak spojuje motiv byznysu a informací se zdůrazněnými znaky teček, které odkazující k digitálnímu prostředí.

Dvacetileté výročí úspěšné existence připomene také speciální grafický prvek. Ten byl vybrán z návrhů studentů Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, kteří jsou odchovanci tamějšího Ateliéru Grafický design. Zvítězil nakonec návrh mladé designérky Silvie Jakubkové. I dvacáté narozeniny tak získaly vlastní značku.

(red)