Luxusní péče o nohy. To je značka BIS BIS

Kristýna Vávrová pracovala více jak deset let v mezinárodní firmě, která se zaměřovala na dovoz surovin do kosmetické výroby a pomáhala s vývojem nových produktů. Vždy chtěla nějakou vlastní značku kosmetiky, moc ji bavil právě vývoj produktů.

Problém viděla ve velké konkurenci, co se značek na obličej a vlasy týká. V roce 2016 v období mateřské dovolené šla na pedikúru a začala studovat složení produktů, které pedikérka používala. Zjistila, že by se to dalo dělat lépe a nápad byl na světě. Seznamte se s BIS BIS a CEO Kristýnou Vávrovou.

Produktová řada BIS BIS | SIC

Čím je značka BIS BIS výjimečná? 

Jsme první česká kosmetika, která se zaměřila výhradně na péči o nohy. Naše produkty obsahují aktivní látky, které v jiné kosmetice na nohy nenajdete. Naopak je najdete v top značkách kosmetiky na obličej. Našim cílem je naučit lidi pečovat o svoje nohy stejně jako pečují právě o svůj obličej nebo vlasy.

Dnes vaše produkty nabízejí stovky salonů v České republice a produkty si našly stálé zákaznice. Jak se vyvíjela cesta k úspěchu?

Vývoj produktů trval tři roky. Nejprve jsme se zaměřili na pedikérky, po roce jsme vylepšili e-shop, aby byl příjemnější pro koncové uživatele. Všechny naše produkty jsou vhodné i pro diabetiky – přes pedikérky a jejich zákazníky diabetiky jsme se dostali až do ambulancí diabetologů a podiatrů. Aktuálně jednáme o distribuci v Polsku a Maďarsku.

Experty ze Středočeského inovačního centra (SIC) jste oslovila s myšlenkou podpory marketingu a společně se povedlo realizovat podporu v oblasti nového e-shopu, online a off-line reklamy. Jaká pro vás byla spolupráce se SIC? Splnila se očekávání?

V létě v roce 2021 jsem našla v poštovní schránce reklamní leták s nabídkou dotací malým a středním podnikatelům. Zavolala jsem kamarádce, která v SIC kdysi pracovala a zeptala se jí na názor a jestli má vůbec smysl žádat; měla jsem pocit, že získání dotací je složitý a velmi byrokratický proces. Ona mne podpořila, ať to určitě zkusím, a tak jsem do toho šla. Sešli jsme se se zástupci SICu, probrali detaily o fungování BIS BIS, moje vize směřování společnosti a nápady, které jsem potřebovala podpořit. Byla mi udělena nejen finanční dotace, ale cenné byly i zkušenosti expertů SIC. Byla jsem překvapená, jak jednoduchý proces to byl bez zbytečného papírování. Na závěr jsem musela obhájit svůj záměr před komisí. BIS BIS se obhajuje samo.

Kristýna Vávrová, CEO BIS BIS | SIC

Za chvíli se blíží Vánoce. Máte speciální vánoční nabídku pro zákazníky?

Vánoční nabídka není tak veliká, musím se přiznat, že si na Vánoce vzpomenu vždy až v říjnu, ale nabízíme výhodný balíček kosmetiky se svíčkou s vůní vánočního punče. Myslím, že kvalitní kosmetikou na nohy můžete své blízké překvapit, protože je samotné by třeba nenapadlo si takový krém koupit.

A co váš oblíbený produkt na který nedáte dopustit?

Záleží, z jakého pohledu bych to vzala. Všechny produkty jsem si vymyslela sama. Jsou to všechno moje děti, takže je mám ráda opravdu všechny stejně. Každý pro něco jiného, ale kdybych měla vybírat z uživatelského hlediska, tak určitě krém na nohy se sklonem k mykózám. Chodím často plavat, a tak se tímto krémem mažu preventivně, abych si z bazénu něco nepřinesla. Kromě toho, že mé nohy chrání, tak je mám krásné měkké, bez prasklin a dlouho hydratované. Pocit namazaných nohou vydrží i několik dnů, a to byl další důvod proč jsem vymyslela svoje produkty v takovém složení.

Zachrání lidstvo plazma z konopí?

Máte na závěr radu pro začínající podnikatelky?

Na prvním místě bych poradila dělat vše poctivě a neorientovat se pouze na finanční výsledek. Velice důležitý je zákaznický servis, ten musí být na top úrovni a vše by se mělo podřídit zákazníkovi. Každý podnikatel cítí, co je v daný moment dobré udělat i v ohledu ke svému svědomí. Někdy je tato cesta delší, ale určitě stabilnější. Je to taková mravenčí práce, kdy to, co udělám dnes mi může přinést výsledek až za několik měsíců nebo let.

Více informací o INO:EX 2023 naleznete na webu SIC.

Zdroj: Středočeské inovační centrum

• Témata: Inovace a startupy
• Oblasti podnikání: Obchod

Doporučujeme