Aldi si tak udržel pozici nejoblíbenějšího supermarketu ve Velké Británii z předchozích období a umístil se například před supermarketem M&S a dalším diskontním řetězcem Lidl.
Řetězec Aldi dosáhl v průzkumu u britských spotřebitelů oblíbenosti 81 %, čímž těsně porazil i další konkurenty, jako například Tesco, Sainsbury’s a Asda, které dosáhly skóre 79 %, 79 % a 78 %. Naopak nejnižší skóre oblíbenosti z velkých supermarketů v Británii měla společnost Waitrose (62 %).
Maloobchodní prodejci potravin ve Velké Británii Co-op, Ocado a Heron Foods průzkumu dosáhli v tomto období hodnot oblíbenosti 54 %, 39 % a 25 %. Německý supermarket Aldi byl krátce před tím vyhlášen spotřebitelskou skupinou Which? za nejlevnější supermarket roku 2023 ve Velké Británii. Je to jeho třetí vítězství v řadě.
Ukazuje se tak, že u nezanedbatelné části britských spotřebitelů je oblíbenost obchodů, resp. produktů silně provázána s nízkými cenami.