Střední Amerika není trhem regionálním, ale globálním

Středoamerické společnosti si musí uvědomit, aby přežily v digitální éře vysoké globální konkurence, že trhem již není Střední Amerika ale svět.


  • Země: MX – Mexiko, PA – Panama (vč. volné zóny)
  • Datum zveřejnění: 24.05.2019

Dnes se svět připravuje na vstup do středoamerického regionu, nejvíce však do Panamy, která se nachází na strategickém místě pro mnoho společností po celém světě. Nejvíce svůj zrak poutá na Panamu Asie, a to díky investicím do rozvoje značek a technologické infrastruktury. Lze očekávat, že nejen v Panamě, ale v celém regionu dynamickou změnu. 

Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade Mexico City
Zdroj: La Estrella de Panamá

 

Souborové přílohy

• Teritorium: Amerika | Mexiko | Panama | Zahraničí
• Témata: Zahraniční obchod

Doporučujeme