Dlouholetá tradice českého piva a zážitky s ním spojené jako hlavní téma B2B akce s „Czech Beer Day“ v Oslu. Uspořádalo ji Zahraniční zastoupení CzechTourism ve Skandinávii ve spolupráci s velvyslanectvím ČR a místní zahraniční kanceláří CzechTrade Skandinávie.
V Norsku se představily hned čtyři nové pivovary – Primátor, Pivovary.cz, Pivovar Záhora a Břevnovský pivovar. Vedle B2B jednání s importéry, asociacemi a médii připravili organizátoři také pivní degustaci, kterou vedl populární norský pivní influencer Espen Smith.
ExportMag.cz: Výrobce tradiční slivovice ze Zlínska oslavil 100 let a začíná prodávat i do zahraničí
„Jsme velmi rádi, že české pivo mohl představit i místní expert, který pravidelně navštěvuje Česko a pořádá zde pivní cesty. Právě odborná degustace dokáže odhalit silné stránky piva a nabídnout nezávislé hodnocení pro importéry, asociace i média,“ uvádí ředitelka Zahraničního zastoupení CzechTourism ve Skandinávii Lucie Vallin.
Plzeňská tanková klasika dobývala Stockholm
České pivo se představilo i ve Švédsku. Ve Stockholmu se zastoupení CzechTourism zapojilo do prvního ročníku akce Pilsner Urquell – Schnitzel Week, která proběhla v pěti vybraných restauracích.
Tanková plzeň s tradičním řízkem se ukázala jako velký tahák. Během týdne se navíc soutěžilo o pobyt v Plzni, který věnovala organizace Visit Plzeň. Do soutěže se zapojilo 770 hostů a výherkyni vylosoval osobně švédský velvyslanec.
České pivo má ve Skandinávii dlouhodobě silné jméno – a jeho potenciál nekončí jen u gastronomie. „Česká pivní tradice má ve Skandinávii své jméno a nechybí ani v našich aktivitách. Oblibě se těší nejen prohlídky pivovarů a pivní lázně, ale stále větší zájem vzbuzuje propojení piva s aktivní dovolenou, například Krkonošská pivní stezka,“ uzavírá Lucie Vallin.
