Jeho podíl je 27,7 % a tržby mu meziročně vzrostly o 4,6 %. Na dalších místech se umístily supermarkety Sainsbury’s s podílem 15,2 %, Asda s 12,8 %, Aldi s 10 %, Morrisons s 8,7 %.
Podíl supermarketu Lidl na britském trhu s potravinami je 8,1 %, Coop má 5,5 %, Waitrose 4,5 %, Iceland 2,4 %, Ocado 1,8 %, další supermarkety 1,8 % a nezávislí prodejci 1,5 %.
V celém odvětví prodeje potravin v Británii vzrostly tržby za poslední měsíc pouze o 1 %, což představuje nejpomalejší nárůst za poslední dva roky. Na nízký nárůst prodejů mělo vliv špatné počasí a také inflace, byť klesající. Zastavila se také frekvence návštěv obchodů.
Průměrný britský zákazník navštívil supermarket v červnu 16,3krát, zatímco v červnu loňského roku to bylo 16,4krát. S příchodem slunečného a teplejšího počasí se opět očekává nárůst prodejů potravin a nápojů v Británii.