Klientské centrum pro export

Klientské centrum pro export

Klientské centrum se nachází v sídle agentury CzechTrade a nabízí podnikatelům konzultace jejich exportních a investičních záměrů. Prostřednictvím Jednotné zahraniční sítě zastupitelských úřadů ČR a zahraničních kanceláří CzechTrade je schopné zprostředkovat služby ve více než 90 zemích světa.

Kdo vám v Klientském centru pro export poradí?

  • V Klientském centru pro export jsou vám k dispozici specialisté z Ministerstva zahraničních věcí i a agentury CzechTrade.

S čím se můžete obrátit na Klientské centrum pro export?

  • Na Klientské centrum pro export se můžete obrátit s  dotazem k exportu nebo se zájmem o služby z Katalogu služeb.
  • Konkrétní dotaz či službu s vámi budou řešit zastupitelské úřady ČR nebo zahraniční kanceláře CzechTrade.
  • Klientské centrum nabízí služby malým a středním podnikům, ale i velkým společnostem se zakázkami většího rozsahu.

Jak vám Klientské centrum pomůže při vývozu?

  • Klientské centrum je vám k dispozici pro exportní konzultace a dále nabízí zdarma celou řadu bezplatných služeb, jako je například Příprava na obchodní jednání, kterou zajišťuje celá Jednotná zahraniční síť. Na tyto základní služby navazují další v gesci Ministerstva zahraničních věcí anebo agentury CzechTrade.
  • Více informací najdete v Katalogu služeb

Jak kontaktovat Klientské centrum pro export?

  • telefonem +420 224 907 576
  • e-mailem kcexport@businessinfo.cz
  • nebo přímo v sídle agentury CzechTrade: Štěpánská 15, 120 00, Praha 2
  • úřední hodiny: pondělí – pátek, 9 – 12, 13 – 16 hod. Osobní konzultace po předchozí domluvě.
  • Klientské centrum pro export bude 29. 10. 2021 z technických důvodů uzavřeno. Veškeré došlé dotazy budou zodpovězeny následující pracovní den.
  • kontaktní osoba: Ing. Jana Falathová