Dnes se zaměříme na služby a nástroje, které přímo nesouvisí s online reklamou nebo internetovým marketingem, ale přesto jsou v exportu užitečnými pomocníky. Zcela jistě ušetří váš čas, energii, ale také finanční prostředky.
Automatické překlady a překladač Google
adresa překladače: translate.google.cz
Pokud se chystáte se svou firmou expandovat do zahraničí, s největší pravděpodobností můžete narazit na jazykovou bariéru. Zvláště v případě přípravného procesu a zjišťování nejrůznějších informací o dané lokalitě v cizím jazyce nebo analýze konkurenční nabídky vám pomůže Překladač Google. Tento nenápadný pomocník zvládá 56 cizích jazyků! Překladač lze využít i jako jakýsi online slovník, umí totiž přeložit fráze i jednotlivá slova, jejichž výslovnost si lze na stránce též poslechnout.
Až určíte trh, na který chcete cílit, bude nutné přeložit webové stránky do jazyka zvoleného trhu. Pokud nový trh teprve testujete, přeložte celé webové stránky nebo jejich části pomocí Webového prvku Překladače Google, aby se mohli zahraniční zákazníci na vašem webu orientovat.
Zároveň v rámci průzkumu trhu ve Vyhledávači Google (na různých doménách google.fr, google.de, google.co.uk…) můžete i vy – jako uživatel – využít automatické překlady webových stránek z cizí řeči.
Pro odstartování kampaně budete muset přeložit i klíčová slova a texty vašich reklam. Snadno to uděláte pomocí Nástrojů pro překladatele a AdWords Editoru.