I. lekce: Význam internetu a online služby pro exportéry



Aby byl váš web vidět ve vyhledávači

Vyhledávač vám po zadání dotazu nabízí dva typy výsledků: přirozené (organické) a komerční (placené – inzerce). Tyto dvě skupiny se navzájem vůbec neovlivňují. O reklamě a jejich principech budeme psát později. Existuje ale způsob, jak váš web lépe zviditelnit v rámci organických výsledků? Ano, existuje. A i když je to spíše téma pro vaše webmastery nebo odborníky, které si najmete, je důležité, abyste věděli, jaké jsou možnosti, nástroje a zdroje informací.

SEO je zkratka výrazu „search engine optimization“ (optimalizace pro vyhledávače) nebo „search engine optimizer“ (poskytovatel optimalizace pro vyhledávače). Najmutí poskytovatele je velkým rozhodnutím, kterým můžete potenciálně vylepšit své stránky a uspořit čas, ale také riskovat poškození svého webu a reputace. Nezapomeňte prověřit možné výhody i škody, které může nezodpovědný optimalizátor vašim stránkám způsobit.

Více informací najdete na stránkách Google.

Zároveň se můžete podívat do příručky Optimalizace pro vyhledávače pro začátečníky.




• Oblasti podnikání: Služby